Müasir tarixi şəraitdə dünya mədəniyyətinin öyrənilməsinin çox böyük əhəmiyyəti vardır. Bu gün dünyada gedən dərin sosial hadisələr, o cümlədən qloballaşma problemi bunu daha zəruri tələbata çevirir. Çünki Yer kürrəsinin bir hissəsində baş verən hadisələr tez bir zamanda hamıya məlum olmasa da, planetin bütün ölkə və xalqlarına təsir edir.
Bütün bunların həlli dünyanın iqtisadi, elmi-texniki, intellektual və mənəvi resurslarının bütün ölkə, xalq, hətta hər bir kəsin gücündən birgə razılaşdırılmış şəkildə istifadəsini tələb edir. Ölkə, xalq və insanların birliyinə nail olmanın ən optimal vasitələrindən biri isə məhz mədəniyyətlərin bir-biri ilə əlaqəsi, bir-birinə nüfuz edərək inteqrasiyasıdır. Digər xalqların mədəniyyətləri, onların özünəməxsus xüsusiyyətləri və cəhətləri ilə tanışlıq öz milli mədəniyyət və incəsənətinin daha dərindən dərki üçün çox böyük əhəmiyyət kəsb edir. Təkcə digər mədəniyyətləri öyrənməklə işi bitmiş hesab etmək olmaz. Burada həm də doğmalıq, yaxınlıq axtarmaq məqsədə uyğundur. Müasir sivilizasiya üçün zəruri və aktual olan mədəniyyətlərin dialoqu yalnız bu
yolla mümkündür. Göründüyü kimi, dünya mədəniyyəti tarixinin, müasir mədəniyyətlərin rəngarəngliyinin, müxtəlif ölkə və
xalqların mədəni özünəməxsusluğunun öyrənilməsi və mənimsənilməsi sayəsində bəşəri birliyə, hər bir fərdin özünüinkişafına, sivilizasiyanın irəliləyişi yollarında müasir qlobal problemlərin həllinə nail olmaq mümkündür.
Azərbaycanın peşəkar musiqisinin inkişafı daima zənginləşən, cilalanan və irəliyə doğru yönəlmiş prosesdir. Bu inkişafın istiqaməti, bir tərəfdən, milli ənənələrin özündəki imkanlar və bu imkanların reallaşması, digər tərəfdən, zaman-zaman dəyişən, yeniləşən tarixi mərhələlərin mədəniyyət kontekstinin diqtə etdiyi proseslərin məcmusu ilə şərtlənmişdir. Onun xarakteri və mündəricəsində XX əsrədək şifahi ənənəli aspekt aparıcı rol oynamışdır. Peşəkar klassik milli musiqi irsinin günümüzədək gəlib-çatmış incilərinin yaradıcılarını tarix anonimləşdirmiş, onların ifaçılıq fərdiliyinin hüquqlarını ön plana çəkmişdir. XX əsrdə bu inkişaf artıq yaradıcı şəxsiyyətin – bəstəkarın iradəsi, təxəyyülü və energiyası ilə istiqamətləndirilməyə başlanır. Beləliklə, hər iki ənənənin paralel və çarpazlaşan hərəkəti Azərbaycan musiqi mədəniyyətinin XX əsrdəki səciyyəviliyini yaradır. Eyni zamanda, bir mühüm aspekti də gözdən qaçırmaq lazım deyil. Şifahi klassik irs Azərbaycan musiqi sənətini müsəlman mədəniyyəti ilə bağlayan möhkəm tellərdən biridir: Ümumşərq ənənələri milli musiqi konstekstində parlaq təzahür etdiyi kimi, Azərbaycan musiqisi də şərq mədəni çərçivəsində mövcud olmuş və olacaqdır. XX əsrdə yaranan bəstəkar yaradıcılığı isə Azərbaycan musiqisini ümumavropa ənənələri ilə calaşdırdı, bununla da, Azərbaycan musiqisində Qərb-Şərq mədəniyyət konteksti yarandı. Beləliklə, XX əsrdə Azərbaycan musiqisində ümumdünya musiqi mədəniyyəti üçün getdikcə aktuallaşan Qərb-Şərq və ya Şərq-Qərb mədəniyyətlərinin qarşılıqlı təsirinə və bu təsirin nəticələrinə dayaqlanan bir inkişaf konsepsiyası reallaşdı.
Müsəlman Şərqində sözün əsl və tam mənasında milli bəstəkarlıq ənənəsinin Azərbaycanda meydana gəlməsi bir tərəfdən subyektiv faktor – Üzeyir Hacıbəyov fenomeni, digər tərəfdən, obyektiv tarixi-müqəddəm şərtlər, sosial-mədəni kontekst ilə bağlı idi. Bizcə, subyektiv faktorun çəkisi obyektiv şərtlərdən bəlkə daha önəmli olmuşdur. Belə ki, XX əsrin əvvəllərindən Qərb ənənələri digər Şərq ölkələrində heç də az yayılmamışdı, lakin heç birində zəruri qanunauyğunluq və «zəruri təsadüf» məqamı üst-üstə düşmədi. Türkiyə, Iran, Misir və b. müsəlman ölkələrinin musiqi tarixinə nəzər salmaq kifayətdir. Daha bir məqama diqqət yönəltmək istərdik. Şərq müsəlman ölkələrinin böyük əksəriyyətində uzun müddət musiqi yaradıcılığı və təhsili sahəsində milli və Avropa ənənələrinin separat mövcudluğu istiqamətinə üstünlük verilirdi. Indi də bu baxış mövcuddur. Azərbaycanda da XX yüzilliyin 20-ci illərində bu cür meyllər qısa zaman kəsiyində olsa da baş qaldırmışdı.
Bəşəriyyət tarixində musiqi incəsənəti hər zaman insan həyatının, duyğularının, düşüncə və mədəniyyətinin ayrılmaz parçası olmuşdur. Musiqinin yaranması və inkişafında əsas rol oynayan şəxsiyyətlərdən biri də bəstəkar hesab olunur. Bəstəkar — musiqi əsərləri yaradan, not dilində bədii ideyalarını, duyğularını və cəmiyyətin ruhunu əks etdirən yaradıcı sənətkardır. O, təkcə melodiyalarla deyil, həm də daxili zənginlik, musiqi düşüncəsi, mədəniyyətin dərin qatlarını əsərlərinə hopduran şəxsiyyət kimi musiqi tarixinə silinməz iz qoyur. Azərbaycanın musiqi mədəniyyətində də bəstəkar anlayışı böyük əhəmiyyət daşıyır; onların yaratdığı əsərlər xalqın ruhunun, mənəviyyatının və estetik zövqünün göstəricisinə çevrilib.
Musiqi tarixi boyunca bəstəkarlar, təkcə əsərlərin müəllifləri yox, həm də dövrün, cəmiyyətin bədii-ideoloji tələblərinə cavab verən sənətkar və ictimai xadimlər kimi qiymətləndirilib
Azərbaycan musiqisinin inkişafı birbaşa bəstəkarların yaradıcılığı ilə bağlıdır. Milli musiqi irsini klassik Qərb musiqisi formaları ilə birləşdirən bəstəkarlar – Üzeyir Hacıbəyli, Qara Qarayev, Fikrət Əmirov, Arif Məlikov, Vasif Adıgözəlov, Cövdət Hacıyev, Aqşin Əlizadə və başqaları Azərbaycan musiqisini dünya arenasına çıxarıb. Onların yaradıcılığı muğam, xalq mahnısı və aşıq sənətindən bəhrələnərək sintez edilmiş yeni musiqi üslubu yaradıb.
Üzeyir Hacıbəylinin “Koroğlu” operası, Fikrət Əmirovun “Şur”, “Kürd ovşarı” simfonik muğamları, Qara Qarayevin balet və simfonik əsərləri Azərbaycan musiqi tarixinin şah əsərləri sayılır. Bəstəkarlar təkcə opera, simfoniya, kamera musiqisi deyil, həm də kino və teatr musiqisi, mahnı və romanslar, oratoriya və kantatalar yaratmaqla milli musiqinin hərtərəfli inkişafına zəmin yaradıblar.
Azərbaycan bəstəkarları xalq musiqisi ilə dərin əlaqə saxlayır. Onlar muğam, təsnif, xalq rəqsi, aşıq melodiyalarını öz yaradıcılığında yaradıcılıqla istifadə edir, onları müasir musiqi dilinə uyğunlaşdırır və yeni, orijinal bədii forma yaradır. Bəstəkarın yaradıcılıq uğurunun əsas şərtlərindən biri milli musiqi ənənələrinin qorunması və inkişaf etdirilməsidir.
Bəstəkar yalnız musiqi yaradıcısı deyil, həm də ictimai xadim, müəllim, maarifçi və musiqi təbliğatçısı kimi çıxış edir. O, yeni nəsil musiqiçilərin, dirijor və ifaçıların yetişməsində, musiqi məktəblərinin və təhsil proqramlarının formalaşmasında mühüm rol oynayır. Bəstəkarın əsərləri cəmiyyətin mənəvi inkişafına, estetik zövqün formalaşmasına təsir göstərir, xalqı birləşdirir, milli ruhu və vətən sevgisini aşılayır.
Musiqişünaslıqda bəstəkarın əsərlərinin tədqiqi xüsusi metodologiya və musiqi nəzəriyyəsi tələb edir. Hər bir əsərin strukturu, tematikası, orkestrasiyası, melodik və harmonik quruluşu, bədii ideya və forma bir-biri ilə qarşılıqlı əlaqədə öyrənilir. Bəstəkarın yaradıcılığı bəzən musiqişünaslar və sənətşünaslar tərəfindən hissələrə bölünərək, təhlil və müqayisə edilir
Azərbaycan respublikasında bəstəkar olaraq sözünü demiş müsiqişünaslarımızdan biri Vüqar Camalzadədir gəlin onu daha yaxından tanıyaq .
Bəstəkar Vüqar Camalzadənin adı Azərbaycan musiqisində hər zaman fərqli bir səs, yeni bir nəfəs olaraq xatırlanır. O, təkcə notları birləşdirən bir sənətkar deyil, həm də duyğuları, yaşantıları, həyatın bütün çalarlarını musiqinin dili ilə ifadə edən bir rəssamdır. Onun yaradıcılığı, sanki bir ayna kimidir – o aynada hər kəs öz hisslərini, xatirələrini və arzusunda olduğu dünyanı tapır.
Vüqar Camalzadənin bəstələri sirli və mistik bir qüvvəyə malikdir. Bu musiqilər sizi tanış bir məkandan alaraq, naməlum, bəlkə də heç vaxt görmədiyiniz bir dünyaya aparır. Onun əsərlərində Azərbaycan musiqisinin dərin kökləri ilə Avropa musiqisinin zərif formaları bir-birinə qarışır. Bu sintez, bəstəkarın unikal üslubunu yaradır. O, muğamın zənginliyini, aşıq musiqisinin səmimiliyini klassik musiqinin incəlikləri ilə birləşdirərək dinləyicini sehrli bir səyahətə çıxarır.
Camalzadənin musiqisində təbiət və insan ruhu iç-içədir. O, bəstələrində suyun axışını, quşların cəh-cəhini, dənizin dalğalarının səsini təsvir etməklə yanaşı, həm də insanın daxili aləmini – sevincini, kədərini, ümidini və ümidsizliyini ifadə edir. Onun əsərləri, sanki sözsüz bir hekayə danışır. Bu hekayə bəzən kəskin, bəzən incə bir melodiya ilə başlayır, sonra inkişaf edir, kulminasiya nöqtəsinə çatır və sonda sakit, düşüncəli bir nəticəyə gəlir.
Vüqar Camalzadə musiqisi həm də bir dialoqdur. O, notlarla dinləyiciyə suallar verir, onları düşünməyə, hiss etməyə vadar edir. Bu musiqi hər bir dinləyicinin öz şəxsi təcrübəsini əks etdirən bir güzgüdür. O, bizə bəzən unudulmuş, bəzən dərinlərdə gizlədilmiş hisslərimizlə yenidən üzləşməyə kömək edir. Onun yaradıcılığında musiqinin təkcə bir səs yığını deyil, həm də insanın daxili aləmini zənginləşdirən, onu daha həssas və düşüncəli edən bir qüvvə olduğu aydın görünür.
Vüqar Camalzadənin musiqi sahəsindəki nailiyyətləri onun təkcə Azərbaycanda deyil, həm də beynəlxalq arenada tanınmış bir sənətkar olduğunu göstərir. O, bir çox nüfuzlu musiqi festivallarında iştirak edib, mükafatlar qazanıb. Bəstəkarın əsərləri dünyanın müxtəlif ölkələrində, o cümlədən Almaniya, Rusiya və Avstriyada ifa olunub. Bu ifalar, onun musiqisinin universal bir dil olduğunu, milliyətindən asılı olmayaraq hər kəsə çata biləcəyini sübut edir.
Vüqar Camalzadənin yaradıcılığı musiqi sərhədlərini aşır. O, təkcə Azərbaycan üçün deyil, dünya musiqisi üçün də dəyərli əsərlər yaratmışdır. Onun musiqisi bu gün də yaşayır, fərqli dinləyicilərə fərqli duyğular bəxş edir. O, bizə musiqinin yalnız qulaqla deyil, ruhla eşidilməsi lazım olduğunu öyrədir. Bəstəkarın sənəti həm köhnə, həm də yeni nəslin nümayəndələrinə ilham verir, onların yaradıcılıq axtarışlarına təkan verir.
Onun əsərləri arasında teatr tamaşalarına yazılmış musiqilər, film musiqiləri və instrumental əsərlər geniş yer tutur. Eyni zamanda, o, bir çox beynəlxalq musiqi layihələrinin və müsabiqələrinin musiqi rəhbəri kimi də fəaliyyət göstərmişdir.
Müasir Azərbaycan musiqisində özünəməxsus yeri olan bəstəkar və aranjimançı Vüqar Camalzadə, illərdir fərqli layihələr və möhtəşəm işləri ilə tamaşaçıların qəlbini fəth edib. Onun sənət yolu təkcə bəstələrindən ibarət deyil, həm də musiqiyə rəhbərlik edən, yeni istedadları üzə çıxaran və Azərbaycan musiqisini beynəlxalq səviyyədə təmsil edən bir sənətkarın hekayəsidir
Hər filmdə və ya tamaşada musiqi sadəcə arxa fon deyil, hekayənin nəbzidir, personajların daxili səsinin əksidir. Bəstəkar Vüqar Camalzadənin yaradıcılığı məhz bu nöqtədə öz bənzərsizliyini ortaya qoyur. O, notları ilə ekran və səhnə üçün yeni bir nəfəs yaradır, tamaşaçını hekayənin dərinliklərinə doğru aparır. Onun filmoqrafiyası və teatr musiqiləri, sənətkarın bu aləmlərdə necə mühüm rol oynadığının bariz nümunəsidir.
Vüqar Camalzadənin kino musiqiləri onun sənətinin ən parlaq səhifələrindən biridir. O,“Mən evə qayıdıram” (2013 və 2014-cü il filmləri) kimi lirik və dramatik əsərlərdə isə o, musiqi vasitəsilə ayrılığın ağrısını və Vətənə qayıdışın həsrətini tamaşaçıya hiss etdirmişdir.
Onun yaradıcılığında bir neçə bədii filmin, o cümlədən, “Dəvətnamə”, “Əlamət”, “Hesab” və digər filmlərin musiqiləri böyük əhəmiyyət daşıyır. Bu filmlərin hər birində Camalzadə müxtəlif janrlara və mövzulara uyğun musiqi dili yaratmaq qabiliyyətini nümayiş etdirir. “Bəxt üzüyü 2” və “Köhnə çamadanlar” kimi populyar filmlərə bəstələdiyi musiqilər, onun həm köhnə, həm də yeni nəsil üçün tanış və sevilən səslər yaratmaq bacarığını göstərir.
Kino kimi, teatr da Vüqar Camalzadənin sənət həyatında xüsusi yer tutur. Onun teatr musiqiləri səhnədəki hər bir jestin, hər bir replikanın emosional dərinliyini artırır. Kukla Teatrı üçün yazdığı musiqilər, məsələn, “7 nar çubuğu”, “Don Ki Xot Abşeronskiy” və “Məlikməmmədin nağılı” kimi tamaşalarda uşaq dünyasının saf enerjisini və xəyal gücünü notlara köçürmüşdür. Bu musiqilər, balaca tamaşaçılar üçün nağıl dünyasını daha rəngarəng və yaddaqalan edir.
Milli Dram Teatrı üçün yazdığı “Qatarın altına atılmış qadın” tamaşasının musiqisi isə bəstəkarın dramatik mövzulara olan həssas yanaşmasını ortaya qoyur. Bu musiqi, səhnədəki faciənin və daxili çırpıntıların səsli ifadəsinə çevrilir.
Vüqar Camalzadənin Heydər Əliyev Fondu üçün yazdığı musiqilər onun sənətinin ən vacib hissələrindən biridir. 2008-ci ildə uşaqlar üçün yazdığı Himn və 2012-ci ildə “Qış nağılı” tamaşası üçün bəstələdiyi musiqi, sənətkarın mədəniyyətimizin gələcəyinə verdiyi dəyəri göstərir. Bu işlər, təkcə musiqi əsərləri deyil, həm də gənc nəslin bədii zövqünün formalaşmasında mühüm rol oynayan layihələrdir.
Vüqar Camalzadənin filmoqrafiyası və teatr musiqiləri, onun sənətinin genişliyini və çoxşaxəliyini nümayiş etdirir. O, hər bir janra və mövzuya uyğun bir musiqi ruhu yaradan, tarixi , döyüş, məhəbbət və s elit notları ilə hekayələrə həyat verən bir sənətkardır. Onun musiqisi, həm kinonun hər kadrında, həm də teatrın hər pərdəsində canlı nəfəs kimi yaşamağa davam edir.
Vüqar Camalzadənin fəaliyyətinin ən mühüm mərhələlərindən biri 2002-ci ildən 2011-ci ilə qədər “Yeni ulduz” musiqi yarışması ilə bağlıdır. Bu layihədə musiqi rəhbəri kimi fəaliyyət göstərərək, o, yüzlərlə gənc istedadın professional səhnəyə gəlməsinə, öz potensiallarını kəşf etməsinə yardım etdi. Bu illər ərzində Camalzadə, Azərbaycan şou-biznesinin gələcək simalarını yetişdirən bir müəllim və mentor rolunu üzərinə götürdü.
Sənətkarın musiqisi milli sərhədləri aşaraq beynəlxalq arenalara çıxdı. 2008-ci ildə Fransalı musiqiçilərlə birgə əməkdaşlıq edərək, fərqli mədəniyyətləri və musiqi ənənələrini bir araya gətirdi. Bu cür əməkdaşlıqlar, onun musiqisinin universal dilini bir daha sübut etdi. 2013-cü ildə Fransanın Kann şəhərində keçirilən Azərbaycan günləri üçün hazırladığı simfonik popuri isə Azərbaycanın zəngin musiqisini Avropaya təqdim edən möhtəşəm bir təqdimat oldu.
Vüqar Camalzadənin ən parlaq uğurlarından biri, şübhəsiz ki, 7-17 mahnı müsabiqəsində rəhbərliyi ilə keçirilən mahnı yarışması,Avroviziya Mahnı Müsabiqəsindəki fəaliyyətidir. 2012 ci ildə Evovision-da Bu.Ə. Fondu tərəfindən həmin yarışmanın bəstəkarı olub Yarım final və finalda olan açılış və bağlanış mərasimində olan musiqilərin və ümumi tərtibatın öndə gedənlərindən olub
Vüqar Camalzadə ” Səs Azərbaycan” layihəsində münsif və mentor olaraq Azərbaycanın gələcək musiqi ulduzlarının yetişməsində önəmli rol oynayır. O, gənc istedadların qəlbindəki musiqi alovunu alovlandırır, onlara sənətin incəliklərini öyrədir və öz təcrübəsini onlarla bölüşür. Vüqar Camalzadənin ” Səs Azərbaycan” layihəsindəki fəaliyyəti, gənclərə həm musiqi, həm də həyat dərsi vermək baxımından çox əhəmiyyətlidir. Onun rəhbərliyi altında yetişən hər bir ifaçı, musiqinin gələcəyini formalaşdıran bir qüvvəyə çevrilir.
Vüqar Camalzadənin musiqi fəaliyyəti Azərbaycan sərhədləri ilə məhdudlaşmır. O, Kanadada, Hindistanda və Amerikada müxtəlif layihələrdə iştirak edərək azərbaycanlı musiqisini dünyaya tanıtdırıb. Məsələn, onun Hindistan musiqisi ilə Azərbaycan musiqisini sintez edən layihələri çox böyük maraq doğurub. Bu layihələr, Şərqlə Qərbi bir araya gətirən, fərqli mədəniyyətlərin musiqi dilində necə gözəl danışa biləcəyini göstərən bir körpü rolunu oynayır.Qazaxıstanın Almatı şəhərində keçirilən “Asiyanın səsi ” Beynəlxalq müsabiqəsində uğurlu tövbələri,Vüqar Camalzadə Amerikada və Kanadada da bir çox musiqi tədbirlərində iştirak edərək, bu ölkələrin musiqi sənayesi ilə əməkdaşlıqlar qurub. Onun bu beynəlxalq fəaliyyətləri Azərbaycan musiqisinin müxtəlif coğrafiyalarda tanınmasına böyük töhfələr verir.
Dohada keçirilən Beynəlxalq Muğam Simpoziumunda Vüqar Camalzadənin ingiliscə seminarda çıxışı, onun muğam sənətinə verdiyi töhfələrin parlaq bir nümunəsidir. Dünyanın müxtəlif ölkələrindən gəlmiş 17 görkəmli alim arasında onun adının yer alması heç də təsadüfi deyil. Bu, sənətkarlığa göstərilən sədaqətin, zəhmətin və dərin biliklərin bəhrəsidir.Vüqar Camalzadənin simpoziumda “Səfənur Mabileyə Səmi” mövzusu və onun musiqimizə təsiri barədəki çıxışı muğamın zəngin irsini beynəlxalq auditoriyaya çatdırmaq üçün vacib bir addım idi. Onun bu mövzuda danışması muğamın dərinliklərini, onun fəlsəfəsini və müasir musiqiyə təsirini anlamağa kömək edir.Bu uğur Vüqar Camalzadənin Azərbaycan mədəniyyətinin təbliğindəki xidmətlərini bir daha təsdiqləyir. O, sadəcə bir musiqiçi deyil, eyni zamanda muğam sənətinin tədqiqatçısı və beynəlxalq səviyyədə tanınmış elçisidir. Onun hər bir çıxışı, hər bir tədqiqatı Azərbaycanın zəngin mədəni irsinin dünya miqyasında tanınmasına xidmət edir.
Vüqar Camalzadə adı incəsənətin müxtəlif sahələrində dərin iz qoymuş istedadlı bir şəxsiyyətdir. O, sadəcə bir bəstəkar deyil, həm də musiqiyə, mədəniyyətə və milli dəyərlərə xidmət edən sənət fədaisidir. Onun yaradıcılığı bir çox istiqamətlərdə çiçəklənir və hər bir notunda Azərbaycanın qədim ruhu və müasir nəfəsi duyulur.
Heydər Əliyev Fondunun təşkilatçılığı ilə Şamaxıda və Bakıda keçiriləcək Nəsimi festivalı Vüqar Camalzadənin geniş konsert proqramı ilə daha da zənginləşəcək. Bu tədbir onun yaradıcılığının genişliyini və dərinliyini bir daha nümayiş etdirəcək. Festivalın mənəvi atmosferi, Nəsiminin hikmətli sözləri Vüqar Camalzadənin musiqisi ilə birləşərək dinləyicilərə unudulmaz anlar yaşadacaq.
Vüqar Camalzadənin sənət dünyası çoxşaxəlidir. O, Abdulla Şaiq adına Kukla Teatrının musiqi direktoru kimi balaca tamaşaçılara musiqinin sehrli dünyasını bəxş edir. Hər bir melodiya nağıl qəhrəmanlarının ruhunu canlandırır, uşaqların xəyal dünyasını rəngləndirir. Vaqif Mustafazadə adına incəsənət məktəbinin direktoru kimi isə gələcəyin istedadlarını yetişdirir, onlara sənətin incəliklərini aşılayır.
Onun bəstələri yalnız konsert salonları və teatrlarla məhdudlaşmır. Musiqili Teatrı üçün bu yaxınlarda İradə Gözəlova ilə Rok musiqisi “Şahmaran ” üzərində işləyir,canlı ifa ilə tamaşaçıların zövqünü oxşayacaqlar” Opera və Balet teatrında Dədə Qorqud” dastanı əsasında yazdığı musiqilər bu qədim eposa yeni nəfəs gətirir. Bu əsərlər həm qədimliyi, həm də müasirliyi özündə birləşdirərək tamaşaçılara zəngin hisslər yaşadır.
Vüqar Camalzadənin 2024-cü ildə qeyd etdiyi 50 illik yubileyi onun sənət yolunun şanlı səhifələrini açdı. O, yubiley çərçivəsində Dehli şəhərində Rabi Şankar beynəlxalq festivalı, Beynəlxalq Muğam Mərkəzində və Azərbaycan konservatoriyasında ,eləcə də ,Şuşada “Dövri səda” proqramı ilə çıxış etdi. Bu çıxışlar bir daha sübut etdi ki, Vüqar Camalzadənin musiqisi milli sərhədləri aşaraq beynəlxalq arenada da sevilir. Şuşada səsləndirdiyi notlar isə doğma torpağa qayıdışın, qələbənin və azadlığın himni kimi səsləndi.
Vüqar Camalzadənin musiqi dünyası,
sənət yolu notların sərhəd tanımayan ruhunda, köhnə ilə yeninin kəsişdiyi yerdə qovuşur. Bu yolun bələdçilərindən biri olan Vüqar Camalzadə, təkcə bir bəstəkar deyil, həm də musiqinin müxtəlif sahələrində iz qoymuş, fəaliyyəti ilə yeni nəsillərə ilham qaynağı olmuş bir sənətkardır. O, Musiqi Akademiyasının Bəstəkarlıq fakültəsinin dosenti olaraq gənclərə həm aranjıman sənətinin incəliklərini, həm bəstəkarlıq fəaliyyətinin dərinliklərini, həm səs rejissorluğunun sirrini, həm də elektron musiqinin sonsuz imkanlarını öyrədir. Bu, sadəcə bir dərs deyil, hər notun arxasında gizlənən duyğuları kəşf etmək üçün bir səyahətdir.
Onun fəaliyyəti Azərbaycanın sərhədlərini aşaraq beynəlxalq arenada da öz əksini tapıb. Üç ildir ki, Özbəkistanın Daşkənd Konservatoriyasında imtahan mərkəzinin sədri kimi fəaliyyət göstərməsi, onun beynəlxalq musiqi camiəsindəki nüfuzunun bariz nümunəsidir. Bu missiya, yalnız bir vəzifə deyil, həm də Azərbaycan musiqi mədəniyyətini qardaş ölkədə təmsil etmək və yeni nailiyyətlər əldə etmək üçün bir körpüdür.
Vüqar Camalzadənin sənət ruhu, milli köklərlə müasir səsləri birləşdirən nadir harmoniyada özünü göstərir. Onun bəstələdiyi “100 tar üçün süita” bu ruhun ən parlaq təzahürlərindən biridir. Füzuli şəhərinin yaranması münasibətilə yazılan bu əsər, tarixin qürurla yaşadığı bir günə həsr olunmuşdur. Süitanın ifası zamanı, dahi Ramiz Quliyevin rəhbərliyi altında 100 tarın eyni anda səslənməsi, sanki Füzulinin yaraları sağalan torpağından yeni həyatın nəğməsi kimi göyə ucalmışdır. Bu əsər, sadəcə bir musiqi parçası deyil, həm də tarixin və gələcəyin qovuşduğu bir sənət abidəsidir.
Vüqar Camalzadənin fəaliyyət dairəsi musiqi zallarından daha genişdir. O, Qarabağ torpağında, Xankəndidə yerləşən Qarabağ Universitetində iki dəfə seminarla çıxış edərək, bu müqəddəs diyarın gələcəyinin formalaşmasında öz rolunu oynayıb. Bu seminarlar, bəstəkarın Vətənə olan sevgisinin və işğaldan azad olunmuş torpaqlara verdiyi dəyərin bir göstəricisidir. Musiqi, onun üçün həm də tarixi yaddaşımızı yaşadan, qələbə ruhunu ucaldan bir vasitədir.
Vüqar Camalzadənin musiqi və ictimai fəaliyyəti, onun həm bir sənətkar, həm də bir ziyalı kimi zəngin daxili aləmini əks etdirir. O, sadəcə notlara həyat vermir, həm də bu notlarla tarixin, mədəniyyətin və milli qürurun hekayəsini yazır.Vüqar Camalzadə, sadəcə bəstəkar deyil, həm də Azərbaycanın zəngin mədəniyyətini yaşadan və gələcək nəsillərə çatdıran bir sənət elçisidir. O, hər bir əsəri ilə musiqinin zamanın və məkanın fövqündə dayandığını sübut edir. Onun sənəti Azərbaycan mədəniyyətinin parlaq səhifələrində öz layiqli yerini tutur.
Xatırladaq ki,Vüqar Camalzadə 1974-ci il oktyabr 9-da Bakıda dünyaya gəlmişdir. Ailəlidir və 2 övladı var. 3 saylı orta ixtisas məktəbinə daxil olmuşdur. 1983-cü ildə, 23 saylı 7 illik musiqi məktəbinin piano sinifinə daxil olub. 1991-ci ildə Azərbaycan Dövlət Neft Akademiyasının energetika fakültəsinə daxil olub və 1996-cı ildə bitirib. 1996-cı ildə Azərbaycan Dövlət Musiqi Akademiyasının bəstəkarlıq fakultəsinə (müəllim professor İsmayıl Hacıbəyov). 2004-cü ildə Musiqi Akademiyasının magistr dərəcəsini qazanıb.
Azərbaycan Milli Konservatoriyasının dosentidir.
30 dekabr 2015-ci ildə Azərbaycanın əməkdar artisti fəxri adına layiq görülmüşdür
Azərbaycan Respublikasının əməkdar artistidir.
Azərbaycan musiqi mədəniyyətinin formlaşmasında müstəsna xidmətlərinizə görə təşəkkür edib, gələcək fəaliyyətinizdə uğurlar arzulayıram. Nə qədər ki sizin kimi dəyərli, mötəbər, geniş zövqlü, dünyagörüşlü, nümunəvi şəxsiyyətlərimiz var, Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyəti bütün arenalarda nailiyyətlər qazanacaq
PS : Göstərdiyi köməkliyə görə Araşdırıcı Jurnalist ” Sahilə Abdullayevaya xüsusi təşəkkürümüzü bildiririk
YENİNEWSTV24.AZ
Aygün Məmmədova Jurnalistlər Birliyinin üzvü































